منتدى عشاق الجنة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهلا بك يا زائر في منتديات عشاق الجنة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
t-a-s (79)
تواقيع إسلامية
تواقيع إسلامية
تواقيع إسلامية
تواقيع إسلامية
تواقيع إسلامية
تواقيع إسلامية
تواقيع إسلامية
تواقيع إسلامية

لو انتوا مسلمين بتغروا فعلا على دينكم ادخولوااااااا هنا لو مش بتغروا فلا حياه لمن تنادى

عاشقةالجنة
شمس الحريه
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
شمس الحريه
مشرفة قسم صوتيات ومرئيات
مشرفة قسم صوتيات ومرئيات

لو انتوا مسلمين بتغروا فعلا على دينكم ادخولوااااااا هنا لو مش بتغروا فلا حياه لمن تنادى Empty
مُساهمةموضوع: لو انتوا مسلمين بتغروا فعلا على دينكم ادخولوااااااا هنا لو مش بتغروا فلا حياه لمن تنادى   لو انتوا مسلمين بتغروا فعلا على دينكم ادخولوااااااا هنا لو مش بتغروا فلا حياه لمن تنادى Emptyالأحد أكتوبر 25, 2009 2:33 pm

السلام عليكم ورحمه لله

اخوانى واخواتى اعضاء هذا المنتدى الكريم من منطلق اننا اخوه فى الدين واحد وفى مكان واحد بل بعمنى ادق اسره واحده وببننا مشاعر اخوه لا تقدر بثمن ومن منطلق من لم يهتم بامر المسلمين

اود انا اخبركم خبر محزن ومخزى وعار علينا ان ناكل ونشرب ونضحك واليهود اقتحموا المسجد الاقصى وكلنا مكتوفى الايدى واخوانكم وابنائكم وابائكم يموتوا كل لحظه ماذا نصنع اعلم جدااااااااا اننا محتلون مثلهم تمام بس الفرق اننا ليس عندنا يهود لا بل مصرين ومسلمين ايضا فى بعض الاحيان لكن لا نقول هذا اننا لا نسنطيع فعل شى لا بل نملك الكثييييييييييير نحن نملك مواهب ماشاء لله كثير وليكم بعض الاقتراحات

اولا موضوع المقاطعه يجب ان يفعل مره اخرى فى كل مكان واقسم على كل واحد فيكم ان يقاطع ويبدا فى نفسه لا تستهينى حبيبتى باى شى يعنى نطبع اخر ورقه مقاطعه فى كل منتدى مشتاركين فيها وهنا كمان انا كنت حعمها بس عندى مشكله فى الصور مش بيفع

ثانيا اخواننا المصميمن المدعين الى فى المنتدى نطلب منهم توقيع واحد يكتب فيه الاتقصى فى خطر حتى لو كلمه بس وتتحط عند كل عضو موحد ولا بلااستثناء عشان يذكرنا دائما

ثالثا من اخوانا المصميمن ايضا عايزين ورقه فيها توقيعات كل اسماء الاعضاء بالفوتوشوب نعلن فيها اننا ضد تهويد المسجد الاقصى

رابعا من المدير العام ان تضع الورقه الى فوق دى فى بدايه الدخول للمنتدى زى صفحه بدايه وبعدين ندخل المنتدى وتنزلى اعلانات على الى بيحصل كل يوم

خامسا من كل الاعضاء كل واحد يا جماعه يعرف يعمل شى يقدمه يعنى عنده نشيد بيعرف يصمم اى شى على الفوتوشوب او متابع اخبار ينزلها كل يوم

احب فى الاخر اذكركم بيوم سوف نفق فيه امام الله ويقول المسجد الاقصى نصرنى فلان وخزلنى فلان فلان كان بيعرف يعمل حاجه بسيطه وبخل بيها اخى واختى لو بخلت فانت تبخل على نفسك

وانت الخاسر

الخاسر

الخاسر

اللهم انى بلغت اللهم فاشهد هذا ما عندى اقدمه وننظر ان نكون يد واحده ضد كل من يحاول ان يسقط رايتنا ارجواكم لا تبخوا على انفسكم

اريد ان تتذكرواااااااااااااااااااااا ان الاقطى فى خطر حقيقى
عاشقةالجنة
مشرفة اسلاميات ومكتبة الجنه والخيمة الرمضانية والساحرة المستديرة
مشرفة اسلاميات ومكتبة الجنه والخيمة الرمضانية والساحرة المستديرة
عاشقةالجنة

العمل/الترفيه : طالبة شريعة

لو انتوا مسلمين بتغروا فعلا على دينكم ادخولوااااااا هنا لو مش بتغروا فلا حياه لمن تنادى Empty
مُساهمةموضوع: رد: لو انتوا مسلمين بتغروا فعلا على دينكم ادخولوااااااا هنا لو مش بتغروا فلا حياه لمن تنادى   لو انتوا مسلمين بتغروا فعلا على دينكم ادخولوااااااا هنا لو مش بتغروا فلا حياه لمن تنادى Emptyالأحد أكتوبر 25, 2009 3:02 pm

لو انتوا مسلمين بتغروا فعلا على دينكم ادخولوااااااا هنا لو مش بتغروا فلا حياه لمن تنادى AqQ47364

لو انتوا مسلمين بتغروا فعلا على دينكم ادخولوااااااا هنا لو مش بتغروا فلا حياه لمن تنادى T017
شمس الحريه
مشرفة قسم صوتيات ومرئيات
مشرفة قسم صوتيات ومرئيات

مُساهمةموضوع: رد: لو انتوا مسلمين بتغروا فعلا على دينكم ادخولوااااااا هنا لو مش بتغروا فلا حياه لمن تنادى   لو انتوا مسلمين بتغروا فعلا على دينكم ادخولوااااااا هنا لو مش بتغروا فلا حياه لمن تنادى Emptyالأحد أكتوبر 25, 2009 4:02 pm

شكرا اختى على مرورك ولكن انا اريد افكار اقترحات واشياء نعملها سوا من اجل القضيه

لو انتوا مسلمين بتغروا فعلا على دينكم ادخولوااااااا هنا لو مش بتغروا فلا حياه لمن تنادى 517767
زهرة الفردوس
مشرفة قسم اسلاميات
مشرفة قسم اسلاميات
زهرة الفردوس

العمل/الترفيه : معرفة فتاوى دينيه..وحفظ كتاب الله

مُساهمةموضوع: رد: لو انتوا مسلمين بتغروا فعلا على دينكم ادخولوااااااا هنا لو مش بتغروا فلا حياه لمن تنادى   لو انتوا مسلمين بتغروا فعلا على دينكم ادخولوااااااا هنا لو مش بتغروا فلا حياه لمن تنادى Emptyالإثنين أكتوبر 26, 2009 7:12 am

بسم الله الرحمن الرحيم
اختي شمس الحريه اشكرك على الموضوع الرائع وأشكرك على الأفكار الرائعه
وأنا بأيدك بكل شي كتبتيه
ولازم المصممين في المنتدى يشتغلوا أول ناس
وأنا بأذن الله تعالى ما رح أقصر

كلنا فداء للأقصى الله يحفظه
أنا بحب الإخوان
عضو مميز جداا
عضو مميز جداا
أنا بحب الإخوان

العمل/الترفيه : الفوتوشوب والقراءة

مُساهمةموضوع: رد: لو انتوا مسلمين بتغروا فعلا على دينكم ادخولوااااااا هنا لو مش بتغروا فلا حياه لمن تنادى   لو انتوا مسلمين بتغروا فعلا على دينكم ادخولوااااااا هنا لو مش بتغروا فلا حياه لمن تنادى Emptyالإثنين أكتوبر 26, 2009 7:27 am

جزاكى الله خيرا على التذكرة وجارى التنفيذ
https://elham.hooxs.com/profile.forum?mode=viewprofile&a
عاشقة الخيال
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
عاشقة الخيال

العمل/الترفيه : النت والقراءة وكتابة القصص

مُساهمةموضوع: رد: لو انتوا مسلمين بتغروا فعلا على دينكم ادخولوااااااا هنا لو مش بتغروا فلا حياه لمن تنادى   لو انتوا مسلمين بتغروا فعلا على دينكم ادخولوااااااا هنا لو مش بتغروا فلا حياه لمن تنادى Emptyالإثنين أكتوبر 26, 2009 7:44 am

تماااااااااااااااام جدااااااااااا
افكار بجد جميلة وهادفة وان شاء الله تتنفذ
موضوع ان الصورة تبقا فى الصفحة الرئيسية
اولا مفيش صور ظاهرة عندى وثانيا مينفعش اعمل الكلام دة

انا هبداء فى التنفيذ على قد ما اقدر فى افكارك
وان شاء الله هحاول اجيب تواقيع للكل
وهعمل صورة فى الصفحة الرئسية كاعلاان
ولى رجعة ان شاء الله

لو انتوا مسلمين بتغروا فعلا على دينكم ادخولوااااااا هنا لو مش بتغروا فلا حياه لمن تنادى 499247

https://elham.hooxs.com
شعلة الإيمان
مشرفة قسم قصص الانبياء
مشرفة  قسم قصص الانبياء
شعلة الإيمان

العمل/الترفيه : طالبة شريعة/ الاطلاع على النت والقراءة .....الخ

مُساهمةموضوع: رد: لو انتوا مسلمين بتغروا فعلا على دينكم ادخولوااااااا هنا لو مش بتغروا فلا حياه لمن تنادى   لو انتوا مسلمين بتغروا فعلا على دينكم ادخولوااااااا هنا لو مش بتغروا فلا حياه لمن تنادى Emptyالإثنين أكتوبر 26, 2009 10:12 am

الله يجزيكي الخير أختي على الموضوع الممتاز

وأفكار رائعة جدا

اللهم احفظ أقصانا الحبيب من دنس اليهود يا الله
شمس الحريه
مشرفة قسم صوتيات ومرئيات
مشرفة قسم صوتيات ومرئيات

مُساهمةموضوع: رد: لو انتوا مسلمين بتغروا فعلا على دينكم ادخولوااااااا هنا لو مش بتغروا فلا حياه لمن تنادى   لو انتوا مسلمين بتغروا فعلا على دينكم ادخولوااااااا هنا لو مش بتغروا فلا حياه لمن تنادى Emptyالإثنين أكتوبر 26, 2009 1:33 pm

جزاكم الله خيرا جميعا بس عايزين افكاركم كلكم فين الشغل يا جماعه فين الهمه العاليه عايزين نشتغل سوا مستنيه افكاركم

لو انتوا مسلمين بتغروا فعلا على دينكم ادخولوااااااا هنا لو مش بتغروا فلا حياه لمن تنادى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كيف تنادى أمك ؟
» طفل عمره 18 شهر يصلي..الأغرب أن والديه ليسوا مسلمين
» هام لكل مراه عربيه تريد حياه زوجيه سعيده باذن الله
» فعلا لم اعرف أين اضع هذا الموضوع ؟؟؟؟ الصورة التى شل الله يد مصممها بعد 3 ثوانى
» قصة رائعة بمعنى الكلمة فعلا لحظات سحرية ومعجزات بامر الله!